c kadett achteras

Forumindex Forums Modellen Kadett c kadett achteras

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    GS2.6
    Deelnemer

Wat moet er aangepast worden om een coupé cih achteras te gebruiken onder een caravan?

Foto’s iemand, is het alleen de schokdempersteunen?

de veerschotels zijn anders, bij de caravan is de panhardstang korter als bij de sedan/ coupe.
    em bij de station staan de schokbrekers schuin de vloer in. dus het asje waar je ze opschroeft staan in lengte richting met de auto mee. terwijl ze bij de sedan/coupe in de breedte staan.

dus een city/caravan as past zo onder een coupe/sedan. maar anders om niet.
    je zou dus alleen dat aan moeten passen, en dan denk ik de panhardstang van de coupe mee overbouwen.

groetjes

Als het een goede harde achteras is van een Sedan/Coupe, zou je hem eventueel hier ook om kunnen
    ruilen voor eentje van een City/Caravan.

Maar je weet dat er hier 1 ligt….

GS2.6
    Deelnemer

Ja, weet ik, maar ik heb zoveel te doen, ik kan helaas niet meer alles bij houden.

Ik heb je ook weer een pm gestuurd, met wat vraagjes.

Mad Max
    Lid

Ik heb hier nog wel een city/station ohv asje wat je gratis op mag komen halen, ding is af maar de schotels kan je nog gebruike..

pipo
    Lid

kunt ook de schokbrekerkommen van een sedan in je station lassen het schijnt een betere wegligging te geven

Jurgen
    Deelnemer

viewtopic.php?f=4&t=109078

Kijk even in dit topic, hij heeft ook sedan torens in zijn city gelast, principe is hetzelfde.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.