Astra G ’99 AB Centrale Vergrendeling

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G ’99 AB Centrale Vergrendeling

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Voor mijn 3 deurs 1.8 Sport;

Sinds een aantal dagen doet de AB voor mijn centrale vergendeling het niet meer.
    Veler topics tegen gekomen hier met tips om de contacten in de AB schoon te maken, batterij goed op zn plek te houden met een tapeje, batterij te vervangen en het inleren van de sleutel (sleutel in contact, deuren dicht, auto op contact (motor uit!) en knopjes drukken) maar niks baat. AB heeft wel een lampje, deuren gaan niet op slot. Ditzelfde procedure levert gek genoeg hetzelfde nul resultaat op op de reserve AB.

Ik kan de deuren wel handmatig op slot doen waarbij de cv perfect werkt.
    Dus, heb ik te maken met een slechte ontvanger of is mijn sleutel plots vergeten wie hij is?

Dolby
    Deelnemer

Dus als je de sleutel in het contact hebt zitten terwijl je de deur open hebt staan en op sluitknop drukt gebeurd er niks? Normaal zouden de deuren heel even opslot moeten geen en direct daarna weer open i.v.m. je de deur open hebt staan. Klopt dit.

Als je al een nieuwe batterij hebt gemonteerd, en de reserve sleutel dan zou het kunnen dat de centraldedeurkastje kapot is die zit achter de handrem in de middentunnel zeg maar.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.