Armsteun Astra Sports Tourer (J)

Forumindex Forums Modellen Astra Armsteun Astra Sports Tourer (J)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Goedemiddag,

Sinds woensdag de gelukkige eigenaar van een Astra Sports Tourer 1.4 turbo (120pk). Ik ben er erg blij mee.

Mijn vorige Astra Station, model hiervoor, had een armsteun, en die mis ik eigenlijk een beetje.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een after market armsteun? Ik heb een aantal varianten gevonden op internet. Met name die van armstershop.nl vind ik interessant maar ik zou graag willen zien hoe dit er uit ziet als het gemonteerd is in een Sport Tourer (of hatchback).

Hebben jullie, tips, foto’s, suggesties?

Alvast bedankt!!

Gr. Ferry!

Corjan
    Deelnemer

@ferry1981 wrote:

Goedemiddag,

Sinds woensdag de gelukkige eigenaar van een Astra Sports Tourer 1.4 turbo (120pk). Ik ben er erg blij mee.

Mijn vorige Astra Station, model hiervoor, had een armsteun, en die mis ik eigenlijk een beetje.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een after market armsteun? Ik heb een aantal varianten gevonden op internet. Met name die van armstershop.nl vind ik interessant maar ik zou graag willen zien hoe dit er uit ziet als het gemonteerd is in een Sport Tourer (of hatchback).

Hebben jullie, tips, foto’s, suggesties?

Alvast bedankt!!

Gr. Ferry!

Kijk hier maar eens heb ik er ook een van goed en mooi spul,levering duurt ongeveer een week
    http://www.armlehne-shop.de/Opel:::5.html?XTCsid=gdmb0qv4ns5qmq62t1ishuf245″ onclick=”window.open(this.href);return false;

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.