Stekkerset incl Stekker (13 polig inclusief relais voor Remlicht), 45 euri, Plug and Play, heb m ook bij mij geplaatst, geen gezeur met Draden bij elkaar knopen, en Deze gaan om de BC heen, kan je de Lampcontrole Doos ook niet uitfikken, wat ik meermaals gehad heb bij mijn B1, met zowel geleende als gehuurde aanhangers.
(bij de Gehuurde door veelal slechte stekkers, bedradig, en Vocht in de Achterlicthen)
(bij de geleende door het TE VEEL aan verlichting 3 achterlicten en Remlichten per kant vond de Check Controle unit iets te veel van het goede).
Bij mijn Huidige B2 V6 CDX netjes op de Stekker aangesloten, en dat gaat dan Wel prima, ook met de Overdaad Schaad Verlichting op de LeenHengert
Je zal wel zelf je Constante stroom moeten aanleggen, deze is wel voorbereid in de stekker die je koopt.
Ik heb m als volgt gedaan:
Constant, is Constant, 30A afgezekerd
Geschakeld, enkel bij draaiende motor, 30A afgezekerd
Zekeringen in Relaisbox in motorruimte bijgeplaatst (Origiginele opel Voetjes gebruikt, kan je zo in het kastje schuiven).
Relais voor de Geschakelde + is een Opel 40A Relais met Originele voet, welke ook zo in het Relais kastje geplaatst kon worden.
Gesschakeld via Brandstof Relais
Willem