andere vectra b gekochtvraag trekhaak

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum andere vectra b gekochtvraag trekhaak

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo allemaal,
    Nadat er te veel aan mijn oude vectra b1 1.6 van’97 was toch maar een andere vectra gekocht namelijk een vectra b2 2.0 van ’99 automaat station .
    nou wil ik hier een trekhaak onder plaatsen, nou heb ik een van een andere station gekocht maar nou moet ik weten welke kabel ik waarop moet zetten.
    nu heb ik onder mijn kofferbakmat een stekker gevonden in het midden ik neem aan dat die van de trekhaak is.
    kan ik gewoon daar de kabels op solderen of moet ik hiervoor een andere stekker kopen zodat ik hem gewoon aan kan sluiten.

Graag hoor ik van jullie …

tijne
    Deelnemer

je kan het gewoon solderen (heb ik zelf ook gedaan) ik heb er een 13 polige stekkerdoos op zitten en heb alleen de geschakelde plus naar de zekeringe kast getrokken. de rest zit in die ronde stekker,

gr martijn

wim-v6
    Deelnemer

Stekkerset incl Stekker (13 polig inclusief relais voor Remlicht), 45 euri, Plug and Play, heb m ook bij mij geplaatst, geen gezeur met Draden bij elkaar knopen, en Deze gaan om de BC heen, kan je de Lampcontrole Doos ook niet uitfikken, wat ik meermaals gehad heb bij mijn B1, met zowel geleende als gehuurde aanhangers.

(bij de Gehuurde door veelal slechte stekkers, bedradig, en Vocht in de Achterlicthen)
    (bij de geleende door het TE VEEL aan verlichting 3 achterlicten en Remlichten per kant vond de Check Controle unit iets te veel van het goede).

Bij mijn Huidige B2 V6 CDX netjes op de Stekker aangesloten, en dat gaat dan Wel prima, ook met de Overdaad Schaad Verlichting op de LeenHengert

Je zal wel zelf je Constante stroom moeten aanleggen, deze is wel voorbereid in de stekker die je koopt.

Ik heb m als volgt gedaan:
    Constant, is Constant, 30A afgezekerd
    Geschakeld, enkel bij draaiende motor, 30A afgezekerd

Zekeringen in Relaisbox in motorruimte bijgeplaatst (Origiginele opel Voetjes gebruikt, kan je zo in het kastje schuiven).
    Relais voor de Geschakelde + is een Opel 40A Relais met Originele voet, welke ook zo in het Relais kastje geplaatst kon worden.
    Gesschakeld via Brandstof Relais

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.