aircopomp gezocht delphi 5324

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum aircopomp gezocht delphi 5324

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    wouter1
    Lid

hallo

ik ben op zoek naar een aircopomp voor een vectra bj 4-99
    motor x16xel betreft een delphi aircopomp 5324
    sae 639
    part:1135324
    code cc of gc kan ik niet goed lezen 121782 QN

heeft er iemand nog zo’n pomp liggen of weet waar ik deze kan halen niet te duur graag.

sw_reijnders
    Deelnemer

Hoi wouter . . . je komt nogal bot binnen vallen.
    Het is hier een clubje liefhebbers en geen marktplaats ;)

Stel je even voor, dat wordt hier erg op prijs gesteld.

Verder kan ik je adviseren even op http://www.onderdelenlijn.nl, Ebay.co.uk en Ebay.de te kijken.
    Hier maak ik ook regelmatig gebruik van. Vooral in Engeland en Duitsland zijn zeer veel onderdelen te verkrijgen.

Succes met zoeken.

kan wel aan een nieuwe komen
    prijs is 200 euro

Wouter stuur is de vraag naar auto demontage kleingunnewiek of naar de gebr Obdam .staan beide ook op http://www.onderdelenlijn.nl met pomp nr,s

deze hebben de pomp vast voor je mits je een gebruikte zoekt en dit zijn betrouwbare adressen en sturen na betaling netje de pomp op .denk aan €75 tot €100 voor de pomp.

verder als je op markt plaats bij opel airco pompen intikt krijg je adressen met nieuwe pompen en ruil pompen denk dan aan €250 tot €350 voor een pomp.

djuricic kan aan een nieuwe komen voor €200 is zeker geen verkeerd aanbod .

erg afhankelijk wat voor een pomp de ene is voordeliger de ander zijn er wat minder van dus duur .

op zetten is eigenlijk kinderspel simpel.:angel

vullen kijk is goed om je heen ook daar zit erg veel prijs verschil in momenteel heeft Kwik Fit een voordelige aan bieding ,,laat ze verder overal afblijven :fy1

en ook ik sluit me bij Bas aan het staat wat leuker als je even verteld wie en wat je bent ..voorstellen heet dat geloof ik :wors

bert

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.