aanjager Corsa D bromt

Forumindex Forums Modellen Corsa aanjager Corsa D bromt

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

De aanjager in mijn Corsa bromt als je hem hoger dan stand 1 zet. Alsof er een iets voor zit zoals een blad. De dealer gaf aan dat het schoonmaken een heftige sleutelpartij is en een aardig centje gaat kosten ivm uurloon. Mijn vraag is of het schoonmaken van de aanvoer zelf te doen is. En zo ja hoe ga ik dat aanpakken ??? Ik hoop dat iemand mij kan adviseren.

johanhummer9
    Deelnemer

ook welkom hier

Fearless
    Deelnemer

Pfffff die pak je er zo uit hoor, kijk maar eens onder het dashboardkastje langs.
    Paar schroefjes en een stekker.

Meestal zit er blad in.

Ik haal hem los en laat hem los op de vloer draaien, als het geluid er dan nog in zit weet je al dat je motor gaar is.

Ze gaan ook nog wel eens zwaar draaien waardoor je de weerstand telkens stuk krijgt. Dan moet je gewoon heel de motor vervangen. Die zijn nog best betaalbaar als je weet waar je ze vandaan moet halen.

johanhummer9
    Deelnemer

@Fearless wrote:

Pfffff die pak je er zo uit hoor, kijk maar eens onder het dashboardkastje langs.
    Paar schroefjes en een stekker.

Meestal zit er blad in.

Ik haal hem los en laat hem los op de vloer draaien, als het geluid er dan nog in zit weet je al dat je motor gaar is.

Ze gaan ook nog wel eens zwaar draaien waardoor je de weerstand telkens stuk krijgt. Dan moet je gewoon heel de motor vervangen. Die zijn nog best betaalbaar als je weet waar je ze vandaan moet halen.

Het is indd piece of cake , pffff dealers…….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.