1.4

Forumindex Forums Modellen Corsa 1.4

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    GS2.6
    Deelnemer

Topic mag weg.

Jurgen heeft me geholpen.

Jurgen
    Deelnemer

Wat voor bak zit er origineel in die E kadett? in principe zouden de assen gewoon moeten passen. Denk eraan dat als je van F10 naar F13 gaat bijvoorbeeld dat je dan je vliegwiel en koppeling ook moet overbouwen. De tank zul je wel moeten wisselen, moet een retourleiding op komen. Lijkt mij dat de E Kadett ook wel met singlepoint motoren is uitgevoerd, dus zul je daar een tank van moeten pakken. Ook zul je een stroomdraadje naar achteren moeten trekken voor de pomp.

weet je toevallig al wat meer over de voorlip trouwens ?? had je al 2 x een pm gestuurd , maar krijg maar geen reactie terug helaas .

Wil dat ding wel heel graag hebben om mijn TR voor het meetingseizoen klaar te hebben met een vernieuwd neusje :angel :angel

GS2.6
    Deelnemer

oh ja eerst ligt die lip klaar , maar je wilt em niet verzenden . en dan die leuke PM-etjes dat je me niet aan het lijntje wilt houden , maar het komt goed .

En dan als ik je 2x een PM stuur hoe het lijkt dan is hij ineens spoorloos , yeah right ik geloof je meteen op je blauwe ogen :fy1

Ik heb al mijn PM berichten nog van 2011 en 2012 en niks over dat hij spoorloos is , dus ik denk dat je een hele grote duim hebt en dit ter plekke uit die hele grote duim zuigt en dat ding helemaal niet wilt verkopen of al aan een ander hebt verkocht :fy1

GS2.6
    Deelnemer

Ok, wat jij wilt. bedankt voor je reactie op dit forum.

alstublieft

held , laat je berichten dan staan :fy1

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.