Search in:

Financiële traject

Eén crediteur voor al uw non-core aankopen.

Voor elke inkoopopdracht verzorgt ICTparts Procurement Services naast de research, inkoop, logistiek en garantie ook het volledige financiële voortraject. Zo financieren wij alle inkoopopdrachten vooruit aan al uw leveranciers, en ontvangt u nog alleen maar van ons facturen. Hierdoor wordt uw financiële afdeling aanzienlijk ontlast. Er hoeft niet meer bij elke nieuwe aankoop een crediteur te worden aangemaakt.

Geen vertragingen meer door lastige vooruitbetalingen

Veel leveranciers vragen bij een eerste levering een vooruitbetaling alvorens ze gaan verzenden. Deze nieuwe crediteur zal eerst moeten worden aangemaakt, waarna er na een pro-forma factuur pas een vooruitbetaling kan plaatsvinden. Dit brengt een enorme belasting met zich mee voor uw financiële afdeling, terwijl het vaak maar een éénmalige specifieke inkoop betreft. ICTparts Procurement Services neemt dit voor u uit handen, waardoor uw afdeling ontlast wordt en de leverings-vertragingen geminimaliseerd worden.

Overzichtelijke garantieafhandeling

Ook bij defecte goederen verzorgt ICTparts Procurement Service de volledige garantieafhandeling volgens fabrieksbepalingen. Dit geldt voor alle producten waarvan wij het inkoopproces hebben verzorgd.
Dus heeft u onverhoopt een defect, dan heeft u maar één aanspreekpunt.

Stel ons een vraag.

Maak een vrijblijvende afspraak.

Translate »